Generowanie sporej ilości tradycyjnych, papierowych dokumentów stopniowo staje się przeżytkiem, a za sprawą polecanego programu migracja na ścieżkę cyfrową okaże się zdecydowanie łatwiejsza. To znakomita wiadomość dla przedsiębiorców z rozmaitych branż, którzy chcą uprościć zarządzanie i zrobić przy okazji coś dla środowiska. Elektroniczny obieg dokumentów w firmie to mniej skomplikowane procedury, szybsza wymiana informacji, a jednocześnie mniej potencjalnych śmieci.
Dostępny program zyskał wiele pozytywnych recenzji ze strony menadżerów operujących w mniejszych, jak i większych podmiotach. OneClick wyróżnia łatwa obsługa, bardzo czytelny interfejs użytkownika oraz wiele praktycznych funkcji. Dane gromadzone w bazie są przechowywane bezpiecznie w chmurze, a uzyskanie do nich dostępu wymaga jedynie aktywnego łącza internetowego oraz przyznanych uprawnień.
Firmy według kategorii
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Usługi remontowo-budowlane
Katalog produktów i usług dla każdego
Obrót i zarządzanie nieruchomościami - katalog usług
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Baza kursów i szkoleń
Baza gastronomii i produktów spożywczych
Transport dla Ciebie i firmy
Rejestr sklepów z odzieżą i obuwiem
Atrakcje turystyczne i noclegi
Hodowla i rolnictwo
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci
Baza organizacji i stowarzyszeń
Imprezy, śluby, okazje - baza produktów i usług